شناسهٔ خبر: 172944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی سفرهای اربعین ناوگان عمومی اصفهان

پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی سفرهای اربعین ناوگان عمومی اصفهان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان از پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی سفرهای اربعین ناوگان عمومی اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان در جلسه ستاد اربعین استان اصفهان گفت: سال گذشته ۱۳۲ هزار زائر از طریق ناوگان عمومی استان به سفر اربعین اعزام شدند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد امسال ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

دادخواه افزود: زائران این استان سال گذشته در مجموع با حدود ۱۰ هزار ناوگان سفر اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان از آمادگی کامل بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سفر به مرزهای کشور خبر داد و اظهار کرد: استان اصفهان در این ایام به استان‌های همسایه هم سرویس دهی می‌کند.

دادخواه افزود: با توجه به سیل خروشان عاشقان اباعبدالله و استقبال گسترده زائران از سفر اربعین، کمبود ناوگان عمومی در کشور و استان وجود دارد.

وی همچنین با تاکید بر مدیریت سفر توسط زائران اظهار داشت: برنامه سفر اربعین باید به نحوی باشد که خروج از کشور به روزهای نزدیک به اربعین منتهی نشود چراکه در این مواقع، تعداد ناوگان عمومی پاسخگویی جابه‌جایی حجم عظیم زائران نخواهد بود.

دادخواه اضافه کرد: تمامی ناوگان ویژه سفرهای اربعین حسینی بیمه هستند و زائران می‌توانند هرگونه شکایت، پیشنهاد یا انتقاد خود از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان را شبانه روز با سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند و یا به نمایندگان مستقر در پایانه‌های مسافربری مراجعه کنند.