شناسهٔ خبر: 173106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر:

محور جم- پالایشگاه بهسازی می‌شود

ایمن سازی بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهسازی محور پالایشگاه فجر به شهر جم با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: بهسازی محور پالایشگاه فجر به شهر جم با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

اخترشناس افزود: مسیر جم به پالایشگاه به دلیل پیچ‌های زیاد، عرض کم و تردد وسایل نقلیه سنگین خصوصاً مربوط به پالایشگاه، نیازمند بهسازی و تعریض است که به دلیل عدم تأمین اعتبار طی سالیان اخیر، این مهم به سرانجام نرسیده بود.
وی اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته، ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت جهت اصلاح ۲ کیلومتر قوس و پیچ‌های خطرناک محور اختصاص یافته است.
اخترشناس با اشاره به فرایند انتخاب پیمانکار جهت شروع پروژه در هفته دولت امسال یادآور شد: در این مرحله عملیات خاکبرداری، خاک‌ریزی، اجرای ابنیه فنی و روسازی تا مرحله آسفالت به طول دو کیلومتر از سمت پالایشگاه به شهر جم انجام خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: بهسازی و تعریض مسیر پالایشگاه- جم از مطالبه‌های دیرینه کاربران جاده‌ای خصوصاً ساکنین روستاهای در مسیر است که‌امیدواریم همچنان شاهد همراهی مجموعه پالایشگاه و وزارت نفت برای تکمیل پروژه باشیم.