شناسهٔ خبر: 173397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

قیمت بلیت سرویس‌های ویژه اتوبوس‌ اربعین به مقصد نجف از تهران اعلام شد

اداره مسافر استان تهران پیش فروش بلیت های سرویس مستقیم تهران به نجف آغاز شده اما ظرفیت آن هنوز تکمیل نشده و در صورت تکمیل ظرفیت و وجود تقاضا نیز امکان افزایش ظرفیت وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ مهدی قلیزاد رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، گفت: امسال سرویس مستقیم اتوبوس‌های از مبدا تهران به شهر مقدس نجف برقرار شده است و قیمت بلیت یک‌طرفه اتوبوس مستقیم از تهران به مقصد نجف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه علی رغم رایزنی‌های انجام شده از سوی مقامات ذی‌ربط شرایط حضور و ورود ناوگان ایرانی به داخل کشور عراق در ایام اربعین فراهم نشد، به جهت خدمت به زائران حسینی، برای دایر کردن این سرویس از ناوگان عراقی استفاده کردیم.

سخنگوی ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: سفر معنوی مسافران این سرویس ویژه از پایانه غرب تهران شروع شده و مسافران در مرز مهران از گیت خاصم تردد می‌کنند، در مرز مهران زائران از اتوبوس پیاده و پس از ثبت خروج خود، دوباره در آن طرف مرز در خاک عراق و با همان اتوبوس مسیر خود را به سوی نجف ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت‌های سرویس ویژه آغاز شده و هنوز ظرفیت آن تکمیل نشده است، افزود: برنامه‌ریزی شده است که ۴۰۰ سرویس ویژه انجام شود اما اگر تقاضا افزایش پیدا کند امکان رایزنی برای افزایش این سرویس‌ها وجود دارد.