شناسهٔ خبر: 173422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان امیدیه خبر داد؛

الحاق ۲ قطعه زمین به محدوده امیدیه خوزستان برای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن

امیدیه رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۲ قطعه زمین به مساحت ۲۸ و ۴۰ هکتار به محدوده این شهرستان الحاق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، حسین قنبری رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه با بیان اینکه هیچ‌گونه زمینی در خصوص طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی در این شهرستان وجود نداشت، اظهار کرد: استعلامات لازم از سوی کمیته فنی جهت الحاق این ۲ قطعه زمین در شهرستان امیدیه انجام شده که با تأیید شورای عالی واگذاری زمین جهت نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین ۲ سایت به مساحت ۴ و نیم هکتار و ۲۸ هکتار کاملاً تفکیک و مورد تایید کمیته فنی جهت اجرا نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان قرار گرفته است.

قنبری در خصوص بهسازی معابر و آسفالت دو سایت مسکن مهر در امیدیه، بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره راه و شهرسازی این شهرستان ۲ پیمانکار در سایت ۵۵ متری و یک پیمانکار در سایت ۶۰ هکتاری مشغول به کار می‌باشند که تاکنون در سایت ۵۵ متری بیش از ۵۰ درصد و در سایت ۶۰ متری بیش از ۳۰ درصد از این طرح انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه خاطر نشان کرد: ۲ سایت نیز به مساحت ۴ و نیم و ۲۸ هکتار پس از تغییر کاربری، تفکیک و مهر چهارگوش توسط اداره راه و شهرسازی امیدیه تحویل بنیاد مسکن این شهرستان جهت ساخت معابر و منازل شده است.