شناسهٔ خبر: 173439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد؛

بررسی پروژه های مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اراک، ساوه و مهاجران

جلسه بررسی پروژه های نهضت ملی مسکن مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی گفت: باید با متقاضیان به صورت شفاف صحبت کرده و جمع بندی قیمت تمام شده پروژه ها که از جمله موارد مهم و مطالبات متقاضیان است را به آنها اعلام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی) جلسه بررسی پروژه های نهضت ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرهای اراک، ساوه و مهاجران باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مدیر کل راه وشهر سازی استان، مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید امیر کبیر و مهاجران، نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، نماینده بانک عامل و سایر کارشناسان برگزار شد.

عباس یوسف زاده مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی در حاشیه جلسه گفت: باتوجه به مراحل پایانی پروژه های نهضت ملی مسکن با کارگزاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و لزوم تعیین تکلیف پروژه ها این جلسه برگزار شد.

وی افزود: ما باید با متقاضیان بصورت شفاف صحبت کرده و جمع بندی قیمت تمام شده پروژه ها که از جمله موارد مهم و مطالبات متقاضیان است را به آنها اعلام کنیم.

یوسف زاده ادامه داد: تعیین تکلیف انتخاب واحد متقاضیان بر اساس واریزی ها و با اولویت بندی در بلوکها که به ترتیب تکمیل می شوند از موارد مهمی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی ادامه داد : زمان بندی تحویل واحدها، خرید ونصب و گرفتن تاییدیه آسانسورها و پیگیری مطالبات پیمانکاران نیز از جمله مواردی بود که مورد کارشناسی قرارگرفت و تصمیمات لازم در این خصوص صادر شد.