شناسهٔ خبر: 173496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه وشهرسازی گیلان به مناسبت روز خبرنگار

راه وشهرسازی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه و فعالان عرصه ارتباطات تبریک وتهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
   قسم خوردن خداوند بر" قلم " و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره به نام " قلم" نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد؛ خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند.
هفدهم مرداد که به مناسبت یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است.
از اینرو فرصت را مغتنم شمرده و این روز شکوهمند را که برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌دادن جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون توقف آن‌ها تعیین شده به صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران که درجهت اطلاع رسانی اخبار اداره کل راه وشهرسازی گیلان گام موثری برداشته اند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ازایزدمنان برای همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سعادت، سرافرازی وسربلندی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خواستارم.
امید است با بهره گیری از آموزه های مکتب اسلامی و استعانت از انوار حضرت حق با تلاش و کوشش روز افزون در خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشند.