شناسهٔ خبر: 173497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به مناسبت روز خبرنگار

سید محمد حسینی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، متن پیام تبریک سید محمد حسینی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مردادماه و سالروز شهادت شهید صارمی، روز بزرگداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته و فرزانه‌ای به نام خبرنگار است؛ خبرنگارانی که چراغ روشنی‌بخش آگاهی و اطلاع‌رسانی را همواره روشن نگه‌ داشته و در راستای تعالی و پیشرفت جامعه گام برمی‌دارند.

صاحبان رسانه‌ و قلم،  با تعهد و صداقت خود پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستندو نقش بسزایی در شفاف سازی و ارتقا آگاهی عمومی ایفا می کنند.

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی  است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.
این روز فرصتی مغتنم و گران‌بها برای تجلیل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه در فضای مکتوب و مجازی است که در جهاد تبیین با جبهه یاس و ناامیدی، جهل و دروغ، تباهی و رسوایی در ستیز و جنگ‌اند و در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اشکالات و نقیصه‌های موجود در مسیر خدمت به مردم و همچنین نظارت بر امور و هدایت افکار عمومی، شبانه‌روز در تلاش و مجاهدت هستند.
این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به این قشر فرهیخته و مجاهد، از زحمات یکایک اصحاب رسانه، خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون آنان را مسئلت دارم.