به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، کامیار کلانتر هرمزی، رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: آگهی مناقصه عمومی تکمیل جاده چهار خطه خروجی هفتکل - باغملک در نشریات استانی و سراسری منتشر شد.
کلانتر هرمزی افزود: ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﺮﮔﺰاری مناقصه از ﻃﺮﯾﻖ درﮔﺎه ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺗﺪارﮐﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ دوﻟﺖ (ﺳﺘﺎد) ﺑﻪ آدرس www. setadiran. ir اﻧﺠﺎم شده است.
وی مهلت زمان و محل دریافت اسناد مناقصه عمومی را شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است.
کلانتر هرمزی همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مناقصه اشاره کرد و گفت: اسناد این مناقصه از تاریخ ۳۰ مرداد ماه سال جاری تا ۵ شهریور ماه (تا ساعت ۱۹) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ارائه می شود.
رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت۱۳ صبح روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه سال جاری است.
کلانتر هرمزی با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت ۸ روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری به آدرس امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می شود.