شناسهٔ خبر: 173734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ورود اولین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی به پایانه مرزی ریمدان

ورود زوار ️ اولین کاروان زوار پاکستانی اربعین حسینی صبح امروز از پایانه مرزی ریمدان به خاک جمهوری اسلامی ایران وارد شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر؛ شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به ورود اولین کاروان زوار کشور پاکستان به خاک جمهوری اسلامی ایران،گفت: پایانه مرزی ریمدان برای میزبانی از زائران پاکستانی اربعین حسینی آماده و خدمت رسانی شایسته به زائران از اولویت‌های این اداره کل است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز ریمدان برای سومین سال متوالی میزبان زائران اربعین است، زیر ساخت‌های لازم از جمله گسترش پارکینگ و سایبان، امکانات خنک سازی، تاسیسات داخل سالن مسافری و ایجاد نمازخانه فراهم شده است.

مبارکی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۴۸ هزار زائر کشور پاکستان از این مرز تردد داشتند، گفت: پیش بینی می‌کنیم این آمار در اربعین امسال رشد بیشتری داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مرز ریمدان به زائران اربعین حسینی در بهترین حالت باید انجام شود، گفت: هرآنچه در توان داریم برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی به کار خواهیم گرفت.