شناسهٔ خبر: 173784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان:

اراضی ملی در شهرستان بهبهان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد 

یگان حفاظت خوزستان  رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰ مترمربع این شهرستان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم مصاحب، رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری و فرهنگ سازی در این عرصه، گفت: در گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان بهبهان، مشاهده شد شخصی یک قطعه اراضی ملی به مساحت ۲۰۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بوده است به تصرف خود درآورده که با اقدام به موقع نیروهای یگان، اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان بهبهان اعلام کنند.