شناسهٔ خبر: 17383 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تکمیل زیرساخت‌های مجتمع‌های مسکن مهر استان بوشهر/ تسریع در اتمام مسکن مهر بوشهر

سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت نیرو با تخصیص‌های دولتی زیرساخت‌های آب، برق، فاضلاب و گاز مجتمع‌های مسکن مهر استان بوشهر را تکمیل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، محمد پژمان در بازدید از مسکن مهر بوشهر با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر تسریع می‌یابد گفت: مسکن مهر در قالب تعاونی و قراردادهای سه جانبه در حال اجراست که با برنامه‌ریزی تکمیل آنها تسریع می‌یابد.

وی با بیان اینکه بخش‌های زیادی از مسکن مهر در کشور در اختیار متقاضیان قرار گرفته است گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بخشی در دهه فجر و بخشی هم تا پایان امسال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های مجتمع‌های مسکن مهر بیان کرد: وزارت نیرو با تخصیص‌های دولتی زیرساخت‌های آب، برق، فاضلاب و گاز مجتمع‌های مسکن مهر را تکمیل می‌کند.

پژمان با بیان اینکه تاکنون ۱.۴ میلیون مسکن مهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است گفت: مسکن‌های باقی‌مانده با تعامل مردم، تعاونی‌ها و دیگر بخش‌ها تلاش می‌شود زودتر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

وی بیان کرد: امسال بخش عمده‌ای از طرح‌های مسکن مهر استان بوشهر افتتاح می‌شود.

نظر شما