شناسهٔ خبر: 173838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد؛

نصب ۵ هزار و ۶۵۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در محورهای استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از نصب ۵ هزار و ۶۵۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و شروع مراسم اربعین حسینی، ارتقای ایمنی راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که در همین راستا افزون بر ۵۶۰۰ عدد تابلو و علائم،۵۰۰ مترمربع تابلو های اطلاعاتی، ۵ کیلومتر نیوجرسی، ۵هزار عدد چشم گربه ای، استوانه ای و بشکه‌های ترافیکی در راه‌های استان همدان نصب شده است.

وی با اشاره به ارتقای ایمنی تقاطع‌های موجود در محورهای استان گفت: آشکارسازی دماغه‌ها، رنگ آمیزی و نصب سرعت‌کاه، خط نوشته ترافیکی، تعمیر و ساماندهی چراغ‌های چشمک زن و نصب روشنایی مقطعی در تقاطع‌ها داری تصادف از جمله اقدامات موثر برای ایمن سازی تقاطع‌ها بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ نقطه حادثه خیز به طور کامل رفع و اصلاح شده و ۴۳ نقطه مستعد تصادف نیز با نصب تابلو و علائم آشکارسازی شده است.