شناسهٔ خبر: 173840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی مرکز پایش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ترمینال مسافری مشهد

راه اندازی مرکز پایش راهداری و حمل و نقل جاده ای در ترمینال مسافری مشهد رئیس اداره مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از راه‌اندازی مرکز پایش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ترمینال مسافری امام رضا (ع) مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، مجتبی یعقوبی از راه‌اندازی مرکز پایش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ترمینال مسافری امام رضا (ع) مشهد خبر داد و گفت: همکاران ما برای کنترل بلیت‌ها و به جهت اینکه احیاناً بلیتی خارج از ضابطه و یا سوری صادر نشده باشد صحت سنجی بلیت‌ها را نیز در دستور کار خود دارند.

یعقوبی اظهار کرد: وظیفۀ این مرکز پایش بررسی لیست ناوگان ورودی از مبادی کشور به مشهد از طریق سامانۀ صورت وضعیت و همچنین پایش و بررسی وضعیت استقرار ناوگان در سطح استان از طریق سامانۀ نظارتی «داپ» است.

وی افزود: این مرکز لیست های باز شده در سکوهای فروش اینترنتی شرکت‌ها با ناوگان ورودی به مشهد را نیز کنترل و تطبیق می‌کند.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: در ایام اعزام زائران اربعین به مرزهای غربی کشور تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه‌های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ‌های اعلام شده مجاز است.

این مسئول گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری و یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) منعکس کنند.