شناسهٔ خبر: 174020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات تکمیلی احداث باند دوم کهنوج –رودان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است

جنوب کرمان رودان 1 معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ادامه عملیات اجرایی احداث باند دوم (قطعه سوم) در محور جیرفت -کهنوج- رودان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، علی علیدادی معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهارداشت: طول کل  محور جیرفت - کهنوج - رودان  ۱۷۲ کیلومتر است که تاکنون ۱۳۵ کیلومتر آن تکمیل و به بهره برداری رسیده است و  عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر دیگر قطعه سوم در محدوده قبل از روستای سر رأس در محور کهنوج - رودان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال انجام است.

وی در خصوص میزان قرارداد منعقد شده برای این پروژه اظهار داشت: مبلغ قرارداد این پروژه ۲۰۳۴ میلیارد ریال منعقد شده که امیدواریم بتوانیم علیرغم عدم کفاف اعتبارات تخصیص داده شده پروژه مذکور را در مدت پیمان به بهره برداری برسانیم.

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان بیان کرد: قطعه سه شامل زیر سازی، ابنیه فنی و آسفالت است.

وی اضافه کرد: محور اجرایی قطعه شماره چهار به طول پنج کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال انجام است که ۱.۵ کیلومتر آن آسفالت شده و یک کیلومتر دیگر آن آماده آسفالت است و همچنین با توجه به عبور این قطعه از محدوده کوهستانی عملیات خاکبرداری ادامه مسیر در حال انجام است.

وی گفت: در جنوب کرمان به طور کلی ۲۰ پروژه راهسازی در حال انجام است که اخبار آن با جزئیات بیشتر به مردم ارائه خواهد شد.