شناسهٔ خبر: 174024 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

حمایت رئیس انجمن کشتیرانی از سوابق اجرایی و مدیریتی «مالواجرد»

پلمه رئیس انجمن کشتیرانی و صنایع وابسته تصریح کرد: «صادق مالواجرد» بیش از ۲ دهه سابقه اجرایی و مدیریتی در کارنامه خود دارد و ما از مجلس تقاضا کردیم که رای بالایی به وی بدهند.

مسعود پلمه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به حمایت انجمن کشتیرانی و صنایع وابسته از فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اظهار کرد: برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت وزارت راه و شهرسازی با طیف گسترده‌ای از وظایف لجستیکی و شهرسازی به یک خانم پیشنهاد شده است و ما از مجلس شورای اسلامی ایران تقاضا کردیم که رای بالایی به وی بدهند زیرا آرای بالا تاثیر قابل توجهی در گستره اقدامات وی خواهد داشت.

پلمه افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، فرزانه صادق مالواجرد بیش از ۲ دهه سابقه اجرایی و مدیریتی در کارنامه خود دارد که بسیار حائز اهمیت است.

رئیس انجمن کشتیرانی و صنایع وابسته ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ابراز امیدواری کرد که مالواجرد پس از انتخاب به عنوان وزیر راه و شهرسازی از ظرفیت و توان بخش خصوصی حمل و نقل استفاده کند و تصدی گری امور امکان پذیر را به بخش خصوصی واگذار کند.

پلمه خاطرنشان کرد: باید پارامترهای بین‌المللی اثرگذار در منطقه و ارتقای رتبه‌های ایران در منطقه مد نظر قرار گیرد.