شناسهٔ خبر: 174051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار پویش چشم به راهیم ویژه اربعین حسینی در لرستان

پویش طی مراسمی با حضور سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، پویش "چشم به راهیم" ویژه اربعین حسینی با شعار راه نجات آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، با حضور عارف امرایی سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، اعضای شورای معاونین و روسای ادارات ستادی پویش "چشم به راهیم" ویژه اربعین حسینی با شعار راه نجات در استان آغاز به کار کرد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ادر این مراسم اظهار کرد: این پویش در راستای کمک به اجرای مطلوب و تسریع اهداف سازمان در خدمات‌رسانی به زائران اربعین است به این منظور این پویش در استان در قالب یک ایستگاه در کیلومتر ۱۰ محور خرم آباد_پلدختر مجتمع خدمات رفاهی آریا از تاریخ ۲۲ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پویش چشم به راهیم با هدف فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و ارائه اطلاعات متناسب با پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: در پویش چشم به راهیم اقدامات مختلفی از قبیل برپایی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در مسیرهای اصلی و پذیرایی از زائران، توزیع بسته‌های فرهنگی، اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی (اقامه نماز جماعت، نوحه خوانی)، ارائه اطلاعات ضروری رانندگان و سرنشینان در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی است.

امرایی در پایان بیان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم در اجرای این پویش، سفری امن و معنوی برای زائران اربعین حسینی فراهم شود.