شناسهٔ خبر: 174110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی:

پیشرفت پروژه آزاد راه مراغه - هشترود خوب و قابل توجه است

موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ضمن حضور در شهرستان مراغه و بازدید از پروژه آزادراه مراغه - هشترود، پیشرفت فیزیکی این پروژه را خوب و قابل توجه ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی در سفر یک روزه به شهرستان مراغه ضمن بازدید از پروژه های مختلف راه و شهرسازی در این شهرستان به بررسی روند عملیاتی آن ها پرداخت. 

وی عنوان کرد: یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان مراغه در حوزه راه و شهرسازی، پروژه آزادراه مراغه - هشترود بوده و با توجه به بروز تصادفات زیاد و حادثه خیز بودن محور مراغه - هشترود این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

موسوی در ادامه افزود: خوشبختانه پیشرفت زیر ساختی این پروژه قابل توجه است و با تزریق اعتبارات مورد نیاز باید شاهد تسریع در روند عملیاتی آن باشیم تا در اسرع وقت اهالی منطقه بتوانند از آن استفاده کنند. 

مدیرکل راه و شهرسازی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرایی آن، با مجریان و پیمانکاران پروژه نیز گفتگو کرد و یادآور شد: سرعت اجرای پروژه بسیار مهم است اما مهم تر از آن کیفیت اجرای پروژه است و نباید کیفیت فدای سرعت شود و با تمام توان و اصول علمی باید پروژه به بهترین نحو ممکن و بالاترین کیفیت به بهره برداری برسد. 

موسوی در انتها ابراز امیدواری کرد در سریع ترین زمان ممکن این پروژه زیر بار ترافیک برود.