شناسهٔ خبر: 174322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مسکن راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

احداث یک هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی در شهرک اندیشه اردبیل

احداث یک هزار و 444 واحد مسکونی در شهرک اندیشه اردبیل سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث یک هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک اندیشه (پیله سحران) اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث یک هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک اندیشه (پیله سحران) اردبیل خبر داد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و همچنین تامین زمین مورد نیاز عملیات اجرایی و ساخت این واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

وی افزود: این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد ۶۹۴ واحد مسکونی در بلوک های ۱۰ واحدی توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجراست.

وی گفت: تعداد۴۶۰ واحد مسکونی هم به عنوان یکی از پروژه های نهضت ملی مسکن توسط ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در شهرک اندیشه اردبیل مراحل ساخت را سپری می کند.

علامه خاطر نشان کرد: ساخت تعداد ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر در ۲۰ بلوک و در متراژهای ۹۵ مترمربعی توسط شرکت زرین ستون شمالغرب و همچنین ۹۰ واحد مسکونی دیگر هم توسط شرکت شاخص کارکوشا در ۹ بلوک ۱۰ واحدی و در متراژهای ۹۵ مترمربع در حال احداث بوده که پس از تکمیل به متقاضیان واگذار خواهد شد.

عضو شورای مسکن استان تاکید کرد: از مزیت های مهم این شهرک اجرا و اتمام پروژه های حوزه زیر ساخت و خدمات عمومی شامل آب و فاضلاب، برق و گاز همزمان با اتمام واحدهای مسکونی خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت خوب متقاضیان در واریز آورده های نقدی تاکید کرد: اکثر واحدهای مسکونی در شهرک اندیشه (پیله سحران) اردبیل به مرحله دیوار چینی و نازک کاری رسیده است.