شناسهٔ خبر: 174328 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مزایده فروش املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار می شود

جنوب کرمان مزاید رئیس اداره واگذاری املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری مزایده فروش املاک و مستغلات این اداره کل به‌منظور استفاده بهینه از اموال و اراضی در اختیار این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(جنوب کرمان)، احمد تیموری رئیس اداره واگذاری املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن اعلام خبر برگزاری مزایده فروش املاک و مستغلات گفت: اطلاعات کامل و تمامی مراحل برگزاری آگهی مزایده فروش املاک و مستغلات از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد شرکت‌کنندگان در مزایده و بازگشایی پاکت‌ها و ابلاغ برنده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان شرکت در این مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ۴۱۹۳۴_۰۲۱ تماس بگیرند.

مزایده فروش املاک و مستغلات اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار می شود

رئیس اداره واگذاری املاک و حقوقی اظهارداشت: افرادی که قصد شرکت در این مزایده را دارند می‌توانند به سامانه ستاد به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

تیموری عنوان کرد: مهلت دریافت اسناد از روز دوشنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ شروع می شود و متقاضیان می توانند در تاریخ یکشنبه ۱۸ شهریورماه نیز از املاک مورد تقاضای خود بازدید به عمل آورند.