شناسهٔ خبر: 174384 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان

استقرار تیم نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری در مرز شلمچه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: با ثبت ۱۵۹ هزار و ۵۸۳ تردد طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع ترددها از ابتدای ماه صفر تاکنون در دو پایانه‌ شلمچه و چذابه به ۸۰۶ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین روز از ماه صفر ۱۵۹ هزار و ۵۸۳ زائر اربعین از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد کردند که از این تعداد ۳۶۱۵۴ مربوط به چذابه و ۱۲۳۴۳۹ تردد مربوط به پایانه شلمچه است.

وی افزود: در این روز در مجموع ۳۲۷۹۰ هزار ایرانی وارد و ۱۱۸۱۲ هزار ایرانی برای زیارت اربعین از کشور خارج شده‌اند، علاوه‌بر آن ۱۰۵۷ خارجی وارد و خروج ۷۶۱۶ خارجی طی روز گذشته در هر دو پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع ۸۰۶ هزار و ۳۹۷ تردد در دو پایانه‌ مرزی خوزستان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش یافته است.

جولانژاد اضافه کرد: از این تعداد تردد ۱۴۹ هزار و ۶۵ ایرانی وارد، ۶۰۰ هزار ۸۵۲ ایرانی خارج، ۲۰۱۰۸ خارجی وارد و ۲۶۳۷۲ خارجی نیز از طریق دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خارج شده‌اند.