شناسهٔ خبر: 174398 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم خرم آباد خبر داد؛

حمایت فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی مجلس با ۱۲۶ عضو از «صادق‌مالواجرد»

خانم مالواجرد نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی به سوابق فرزانه صادق مالواجرد اشاره کرد و گفت: وی علاوه بر تخصص و مدیریت خوبی که در زمان تصدی در حوزه راه و شهرسازی داشته، فردی فسادستیز است و اعضای فراکسیون همدلی مجلس شورای اسلامی با او موافقند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا سپهوند، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی، با اشاره به اهمیت رای دادن به فرزانه صادق مالواجرد، تنها زن کابینه چهاردهم برای وزارت راه و شهرسازی گفت: صادق مالواجرد در حوزه شهرسازی و معاونت بوده و در این حوزه تسلط و آگاهی کامل دارد. برنامه‌ای که ارائه داده است خصوصا در حوزه شهرسازی بسیار خوب و منطقی و ملموس بود. هم در کمیسیون انرژی و هم در فراکسیون همدلی برنامه هایش را ارائه و نشان داد فردی بسیار دقیق و مسلط در حوزه کاری خودش است.

وی ادامه داد: علاوه بر تخصص و مدیریت خوبی که در زمان تصدی اش در حوزه راه و شهرسازی داشته، او یک بانو است. اگر در دولت یک زن که نماینده ۵۰ درصد جامعه است، داشته باشیم، هم یک وجهه خوبی برای جهوری اسلامی است و هم امید را در دل زنان و دختران ما زنده می‌کند که در آینده بتوانند در سطح مدیریت کلان کشور نقش آفرینی کنند.

عضویت ۱۲۶ نفر ازنمایندگان مجلس در فراکسیون پیشرفت، توسعه و همدلی

سپهوند با بیان این نکته که اکثریت فراکسیون همدلی یا همان فراکسیون نمایندگان دور اول همراه با صادق‌مالواجرد هستند، گفت: نمایندگان این فراکسیون بالغ بر ۱۲۶ نفر هستند. یعنی می‌توان گفت اکثریت را در بین فراکسیون‌ها دارند. از سوی دیگر مالواجرد فردی فسادستیز بوده که این موضوع هم در برنامه‌هایش و هم در جمع همکارانش، اساسا به این ویژگی معروف است. فراکسیون هم از اعضایی تشکیل شده که اساسا اکثریت جوان و دارای تخصص‌های مختلف و متنوعی هستد و طبیعتا اثرگذاری بالایی دارند. فکر می‌کنم با رای بسیار خوبی رای بیاورند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ما جلسات متعددی را با وی در فراکسیون داشتیم که عمده افراد هم با خواست خودشان در این جلسه حضور پیدا کردند. از آنجایی که خانم صادق فردی متخصص و البته یک بانو هستند، انشالله به او رای بالایی دهند.