شناسهٔ خبر: 174400 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم لنگرود:

راه را برای حضور بانوان در پست‌های مدیریتی هموار کنیم

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم بر باز شدن فضا برای فعالیت بانوان در نقش‌های کلان مدیریتی تاکید کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص ارزیابی خود از برنامه‌های ارایه شده توسط وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سه ویژگی تعهد، تخصص و تجربه را توامان داراست و سال ها در وزارت راه و شهرسازی در نقش هایی از جمله کارشناسی، مدیرکلی و معاون وزیر ایفای نقش کرده است.

نماینده مردم لنگرود با تاکید بر نظر مثبت به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم توضیح داد: به رغم برخی از انتقادها از خانم بودن وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، به نظر می‌رسد که وی می‌تواند در این نقش موفق عمل کند.

«مالواجرد» حریف مسئولیت‌های مختلف در حوزه‌های مسکن و حمل‌ونقل است

بائوج‌لاهوتی ادامه داد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حریف مسئولیت‌های مختلف حوزه‌های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل است و ما نمایندگان امیدوار هستیم تا وی در کارش موفق باشد و به عنوان الگویی برای سایر بانوان، راه را برای مدیریت بانوان در نقش های مدیریت کلان کشور باز کند.