شناسهٔ خبر: 174441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۲۷ هزار مسافر از خراسان رضوی به مرزهای غربی جابه‌جا شدند

اعزام زائران از مشهر به مرزهای غربی رئیس ادارۀ مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از جابه‌جایی بیش از ۲۷ هزار مسافر از خراسان رضوی به مرزهای غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ مجتبی یعقوبی رئیس ادارۀ مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ۱۶ مرداد تا کنون ۲۷ هزار و ۷۴ مسافر از این استان به مرزهای غربی کشور با اتوبوس جابه‌جا شدند.

یعقوبی افزود: تاکنون ۸۴۳  ناوگان اتوبوس؛ مسافران و زائران اربعین را از خراسان رضوی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی جابه‌جا کردند.

وی با بیان اینکه مرز هدف برای استان خراسان رضوی مرز مهران است، اظهار کرد: از ۱۶ مرداد تا کنون ۲۳ هزار ۴۵۹ نفر مسافر به وسیله ۷۴۸ ناوگان اتوبوس به مهران اعزام شدند.

رئیس ادارۀ مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تعداد مسافران اعزامی به مرز شلمچه را ۳ هزار و ۱۸۷ مسافر با تعداد ۸۲ ناوگان اتوبوس اعلام و بیان کرد: طی ۱۱ روز گذشته ۲۹۴ مسافر با ۹ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی و ۱۳۴ مسافر با ۴ دستگاه ناوگان اتوبوس به مرز چذابه جابه‌جا شدند.

به گفته رئیس اداره مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تعداد مسافران جابه‌جا شده به مرزهای غربی نسبت به پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.