شناسهٔ خبر: 174454 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اعلام حمایت جامعه مهندسان شهرساز ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

فرزانه صادق مالواجرد نایب رییس جامعه مهندسان شهرسازی ایران به نمایندگی از بخشی از شهرسازان کشور حمایت خود را از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد مزینانی نایب‌رئیس جامعه مهندسان شهرساز ایران در خصوص معرفی خانم فرزانه صادق مالواجرد به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم گفت: فارغ از امتیازات سنی و جنسیتی از نگاه رییس جمهور، می‌توان به سوابق اجرایی و سیاست‌گذاری، تخصص حرفه‌ای و تعلق خانم مالواجرد به بدنه وزارتخانه اشاره کرد.

نایب رییس جامعه مهندسان شهرساز ایران افزود: خانم فرزانه صادق مالواجرد سابقه کار در ستاد و سیاست‌گذاری در وزارت راه و شهرسازی، سابقه در صف و اجرا در شهرداری تهران و همچنین حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان را دارد.

مزینانی با بیان اینکه فرزانه صادق مالواجرد از نظر تخصص دارای دانش معماری است و از نظر تحصیلات عالیه در رشته شهرسازی فارغ التحصیل شده است، اظهار امیدواری کرد تا با این دانش  بتواند در برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه راه نیز موثر باشد.

وی با ابراز حمایت خود و جامعه مهندسان شهرساز ایران از انتخاب فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم، اظهار کرد: امیدواریم به زودی تحولی در شهرسازی، راه و مهندسی کشور در پیش رو داشته باشیم.