شناسهٔ خبر: 174484 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محورهای غرب استان اصفهان آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین

محورهاي غرب استان اصفهان آماده خدمت‌رساني به زائرين اربعين رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از آمادگی کامل محورهای غرب استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمدحسن محمدزمانی، رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: اقدامات گسترده‌ای در جهت آماده‌سازی محورهای غربی استان اصفهان برای سرویس‌دهی به زائرین اربعین حسینی صورت گرفته‌است.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تشریح کرد: همزمان با آغاز سفرهای اربعین و به منظور ارتقای ایمنی تردد زائرین در این محورها، پروژه‌های خط‌کشی، تعمیرات سیستم روشنایی، نظافت و شستشوی تابلو و علایم اطلاعاتی و نصب علایم خطر در نقاط حادثه‌خیز  اجرایی شده‌است.

وی افزود: عمده این پروژه‌ها در محورهای سه‌راهی دامنه، بویین میاندشت-الیگودرز (رفت و برگشت) که تمرکز تردد زائرین اربعین وجود دارد، صورت گرفته است.

رئیس اداره ایمنی و حریم با بیان اینکه پروژه‌های روشنایی به صورت نقطه‌ای انجام شده‌است، افزود: اجرای روشنایی در سه‌راهی دامنه، پل قفر، سه‌راهی ازون‌بلاغ و گردنه نوغان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شده‌است.

محمد زمانی خاطرنشان کرد: عملیات خط‌کشی نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از سه‌راهی دامنه تا الیگودرز بصورت رفت و برگشت اجرا شده‌است.

وی با اشاره نصب تابلو و علایم اطلاعاتی و هشدار دهنده در این محورها بیان کرد: علاوه بر شست‌وشو و نصب تابلوهای اطلاعاتی، علایم هشدار دهنده‌ای همچون بشکه‌های ایمنی، استوانه ایمنی و چشم گربه‌ای در مقاطع حادثه‌خیز با مجموعا ۷ میلیارد ریال اعتبار نصب شده‌است.