شناسهٔ خبر: 174493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مرداد ماه ۱۴۰۳ صورت پذیرفت؛

احیای ۲۵۰ کیلومتر خط کشی راه محور سبزوار/ششتمد

خط کشی راههای سبزوار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی غرب خراسان رضوی در محدوده شهرستان‌های سبزوار و ششتمد در ماه جاری دوباره خط‌کشی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ علی‌اصغر سمیعی‌زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی غرب خراسان رضوی در محدوده شهرستان‌های سبزوار و ششتمد در ماه جاری دوباره خط‌کشی شد.

سمیعی‌زاده گفت: به‌دلیل تردد زیاد خودرو و کم‌رنگ شدن خط‌کشی‌ راه‌ها، خطوط‌ جاده‌های این شهرستان‌ها، و نیز ایمنی در تردد نیاز به ترمیم و احیا داشت که این امر در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برای نوسازی خط‌کشی این محورها در مسیر سبزوار، ششتمد، بردسکن و سبزوار به « روداب» بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شد.

سمیعی‌زاده، هدف از این اقدام را افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش حوادث ترافیکی در این مسیرها عنوان کرد.

بر مبنای آمار پلیس راه و راهداری به طور میانگین روزانه چهار هزار خودرو سواری، ۷۰۰ دستگاه تریلی و ۷۵ دستگاه اتوبوس از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به مقصد استان‌های شمالی و دیگر مناطق کشور از این مسیر رفت و آمد می کنند.