شناسهٔ خبر: 174565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی گلوگاه‌های حوزه اراضی استان خراسان رضوی با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد، مشکلات و گلوگاه‌های حوزه اراضی استان خراسان رضوی بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای با حضور الله کرم رییس اداره حراست، سلیمی نماینده حوزه املاک و آقاحسینی نماینده حوزه مسکن سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: با توجه به لزوم بررسی و پیگیری مباحث پیرامون حوزه اراضی شهرستان‌های استان نشستی با نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن و جمعی از معاونین و روسای ستادی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن بررسی مسائل و مشکلات، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد و جهت پیگیری‌های آتی مواردی نیز به تصویب حاضرین رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات موجود در حوزه اراضی از جمله تامین زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن، واگذاری اراضی برای تامین خدمات در چارچوب قوانین و مقررات، آماده سازی سایت‌ها، زیر ساخت‌های سایت‌های نهضت ملی مسکن... در تلاش هستیم سیر مراحل اداری را کوتاه‌تر کنیم و با ریشه یابی موانع و رفع آن بتوان با سرعت و سهولت بیشتری مسائل و مشکلات را مرتفع کرد.

داعی بیان کرد: با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد.