شناسهٔ خبر: 174575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارماهه ابتدای سال جاری؛

۷ هکتار اراضی ملی استان اصفهان رفع تصرف فوری شد

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری هفت هکتار اراضی ملی استان اصفهان، در چهارماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اظهار کرد: با هوشیاری و تلاش عوامل این فرماندهی در چهارماهه ابتدای سال جاری ۱۷ فقره تعرض به اراضی ملی در استان اصفهان رفع تصرف فوری شد.  

وی با بیان اینکه اراضی تحت پوشش این یگان، در گستره ۲۸ شهرستان و ۱۱۵ شهر واقع‌شده‌اند که اقدامات لازم در بخش‌های پیشگیری و پیگیری، انجام و اراضی متعلق به بیت المال با اجرای احکام حقوقی و یا رفع تصرف فوری از ید متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده می‌شود افزود: براین اساس هفت هکتار از اراضی دولتی و ملی در سطح استان با اجرای رفع تصرف فوری از چنگال متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بیان کرد: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به بیت المال است.  
 
وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این فرماندهی از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد.