شناسهٔ خبر: 17482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

بهره‌مندی استان کرمان از خطوط ریلی شمال - جنوب و شرق - غرب و پنج فرودگاه/ کرمان ۲۲ هزار کیلومتر آزادراه و بزرگراه دارد

سید سعید سید علایی معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره‌مندی استان کرمان از خطوط ریلی شمال - جنوب و شرق - غرب و پنج فرودگاه گفت: استان کرمان دارای ۲۲ هزار کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان، سیدسعید سیدعلایی در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید اداره‌کل راه و شهرسازی استان گفت: مدیران باید به فکر تلاش و کوشش برای جبران وضعیت فعلی اقتصاد کشور باشند و برای شکوفایی اقتصاد ایران و رفاه مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی با اولویت قرار دادن اقتصاد مقاومتی به دنبال رفع مشکلات است و مدیران باید در دوران پساتحریم تلاش مضاعفی را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود داشته باشند.

معاون توسعه و منابع وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استان کرمان با دارا بودن ۱۱ درصد از مساحت کشور، ۱۲ درصد راه‌ها، چهار درصد از تناژ کشور و ۲۲ هزار کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی از اهمیت استراتژیک ویژه‌ای برخوردار است.

سیدعلایی اضافه کرد: استان کرمان از خطوط ریلی شمال و جنوب و شرق و غرب برخوردار است و در حوزه هوایی نیز با دارا بودن پنج فرودگاه نقش مناسبی را در ترابری دارد.

وی بر تلاش مضاعف مدیران و استفاده از بسترهای موجود برای توسعه استان کرمان تاکید کرد و گفت: آمدن و رفتن مدیران در راستای خدمت به مردم است.

نظر شما