شناسهٔ خبر: 174923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح ۵۱ کیلومتر راه در استان اصفهان

قاری مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از افتتاح ۹ پروژه راه‌سازی به طول ۵۱ کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: هفته گرامیداشت دولت با یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است و در واقع پاسداشت خدمات ماندگار بزرگمردانی است که پایبند فرهنگ خدمت به خلق بوده اند و در این مسیر حتی از جان خود گذشته اند.  

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور "سیدابراهیم رئیسی"، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی به منظور معرفی خدمات و فعالیت‌های انجام شده به آحاد جامعه است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه این اداره کل با تشکیل کارگروه‌های ویژه و در سایه تلاش و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های در دست احداث را سرعت بخشیده است، گفت: از مجموعه پروژه های اولویت دار استان، تعدادی تکمیل شده و آماده افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت است.  

وی با بیان اینکه عملیات احداث ۹ پروژه راهسازی در سطح استان اصفهان تکمیل و همزمان با هفته دولت آماده افتتاح است، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۵۱ کیلومتر راه به مجموع راههای استان اصفهان افزوده می‌شود.  

قاری قرآن با اشاره به بیش از ۳ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای این پروژه های راهسازی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به احداث باند دوم مبارکه مجلسی بروجن به طول ۱۰ کیلومتر، احداث باند دوم حسین آباد- کاغذی و ابوزیدآباد- فخره به کاشان به طول ۹ کیلومتر و احداث باند دوم محور برزک کاشان به طول ۱۲ کیلومتر و ۵ دستگاه پل، اشاره کرد.  

وی افزود: کمربندی کمشچه، احداث باند دوم دامنه خوانسار گلپایگان خمین (کمربندی وانشان)، تکمیل و تعریض محور اژیه ورزنه، تکمیل عملیات راهسازی باند دوم محور اصفهان به چادگان، تکمیل تعریض محور اژیه سه راهی سیان از توابع شهرستان اصفهان و عملیات عمرانی احداث ورودی و خروجی پل زیرگذر خوانسارک از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، توجه ویژه‌ای به کیفیت ساخت پروژه‌ها دارد گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها علاوه بر رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف، امیدواریم در حوزه راهسازی با مرتفع شدن مخاطرات عبور و مرور شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای در این مناطق باشیم.  

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام مدرسه ۶ کلاسه در شهر زواره قابل افتتاح و بهره بردای است همچنین از طرح تفصیلی شهرهای فولادشهر، انارک و زاینده رود رونمایی می شود.