شناسهٔ خبر: 175105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت اربعین حسینی

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت اربعین حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و ََشهرسازی(کرمانشاه)، متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به شرح زیر است:

اربعین رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست، حکایت محرم و اربعین حکایت خون و خورشید بر چوب خشک نیزه ها است و هر آن کس را که نام حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در درونش حزنی نیست، لاجرم محروم از عشق است.

اربعین مهمترین عامل حفظ و انتقال فرهنگ عاشورا از نسلی به نسل دیگر، پیوستگی شور و شعور دلدادگی به مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است، قیام تاریخی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به همراه اهل بیت معظم و مکرمشان علیه ظلم و جور درسی سترگ برای تمامی اعصار در حیات بشریت است.

پیام این جانفشانی و شهادت در راستای زنده نگاه داشتن دین خدا و اسلام ناب محمدی برای پیروان راستین آن امام همام و آزاده، همچون چشمه ساری زلال و همیشه جوشان و خروشان است که پاکباختگان و دلسوختگان حضرتش را تا ابدیت از عشق، ایثار، شور بندگی، همیّت، ظلم‌ستیزی و یاری ضعفا سیراب می‌سازد.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور کرمانشاه تسلیت گفته و امیدوارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

رامین الماسی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه