شناسهٔ خبر: 175106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان انجام شد؛

استقرار ماشین‌آلات سبک‌ و نیمه سنگین در پایانه مرزی مهران و برکت

راهداری زنجان همزمان با اوج‌گیری سفرهای اربعین حسینی از ۱۹ مردادماه تعداد ۲۴ دستگاه خودروی سبک‌ونیمه سنگین همراه با ۲۹ نفر نیروی انسانی جهت خدمت به زائرین اباعبدالحسین(ع) در پایانه‌های مرزی مهران و برکت مستقر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، علی پیری رییس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از استقرار ماشین‌آلات راهداری استان در پایانه‌های مرزی اربعین خبر داد و گفت: تعداد ۲۴ دستگاه ماشین‌آلات سبک‌ونیمه سنگین، برای خدمت‌رسانی و نظارت بر ارائه خدمات راهداری و حمل‌ونقل به پایانه‌های مرزی مهران و برکت اعزام شدند.

وی افزود: این ماشین‌آلات به همراه ۲۹ نفر از کارکنان مجموعه راهداری استان زنجان، در راستای اجرای طرح جا به جایی زائران اربعین، تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقل و راهداری، در اختیار ستاد اربعین قرار گرفته است.

پیری با تأکید بر اینکه ماشین‌آلات و پرسنل اعزامی تا پایان سفرهای اربعین در پایانه‌های نامبرده مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد ۱۹ دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین و سبک در نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی ایلام و مسیر ایلام به کرمانشاه در شهرستان ایوان و سرابله به صورت شبانه روز مشغول خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی هستند.

وی ادامه داد: پنج دستگاه خودروی سبک نیز هم‌اکنون در پایانه مرزی مهران و برکت با هدف خدمت به زائران مستقر هستند.

رییس اداره ماشین آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: در حوزه راهداری نیز اقدامات متعددی شامل خط‌کشی، تجهیز و تکمیل علائم، ایمن‌سازی محورها، پاک‌سازی حریم راه‌ها و... در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین انجام شده تا سفری ایمن را برای زائران فراهم کند.