شناسهٔ خبر: 17515 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل:

محور خلخال به اسالم باز است

برف جاده مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل از باز بودن جاده خلخال به اسالم و گردنه الماس در اين محور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، علي يوسف زاده در بازديد از گردنه الماس واقع در محور خلخال اسالم ضمن اعلام اين خبر افزود: جاده خلخال به اسالم که از ساعت ۱۴ بعدازظهر دیروز به مدت چهار ساعت به علت بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید، محدودیت دید و احتمال ریزش بهمن در حوزه استحفاظی گیلان مسدود اعلام شده بود از ساعت ۱۸ عصر روز گذشته بازگشایی و درحال حاضر این محور برای تردد خودروها باز است.

وی با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی از سوی برخی سایتهای محلی در خصوص مسدود بودن این محور در شب پنجشنبه گفت: در حالی که ساعت ۱۸ روز پنجشنبه گذشته خبر بازگشایی این محور از طریق روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان به اطلاع رسانه های جمعی استان رسیده بود، اعلام خبر مسدود بودن این راه از سايتهاي خبري جای صحت ندارد.

یوسف زاده بیان کرد: در حال حاضر به غیر از راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان که از اوایل پائیز به علت احتمال ریزش بهمن مسدود اعلام شده، سایر راه های ارتباطی اصلی و فرعی استان باز است.

وي افزود: هرگونه اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان اردبیل تنها از طریق مرکز اطلاع رسانی وضعیت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته و اخبار منتشره از منابع خبری دیگر در خصوص باز و یا مسدود بودن راههای ارتباطی موثق نیست.

مدير راهداري راه و شهرسازي استان اردبيل از هموطنان خواست جهت اطلاع از شرايط جوي و آخرين وضعيت راههاي استان و ساير مناطق كشور از طريق تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل نمايند.

نظر شما