شناسهٔ خبر: 175172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره بردای از ۲۹ پروژه راه روستایی فارس در هفته دولت

. معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری فارس از بهره‌برداری از بهره بردای از ۲۹ پروژه راه روستایی فارس در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان فارس )، عبدالرسول باصری معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری فارس گفت: ۲۹ پروژه راه های روستایی استان فارس، با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

باصری با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای توسعه راه های فرعی و روستایی اظهار کرد: ۲۲۸ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی استان با اقدامات خوبی که در حوزه ساخت و بهسازی راه ها صورت گرفته به مرحله بهره برداری رسید.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری فارس در ادامه افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده، هم زمان با فرا رسیدن هفته دولت پروژه هایی در قالب ساخت، نگهداری و بهسازی محورهای روستایی استان با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده ای به بهره برداری رسید.

وی همچنین گفت: با توجه به این که ۳۰ درصد از جمعیت استان در روستاها و مناطق روستایی زندگی می کنند، بهسازی این راه ها به کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی در محورهای روستایی کمک می کند.