به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان، حسن کلانتری، رییس اداره سرمایهگذاری این اداره کل، با اشاره به ایام اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و سفرهای تابستان، از بازدید رستورانها و مراکز خدماتی رفاهی بینراهی و موکبهای زنجان طی مدت زمان پانزده روزه خبر داد و افزود: این طرح در راستای خدمترسانی به مسافران و با هدف اجرای هرچه بهتر خدمات برای پذیرایی و اسکان مسافران شروع شد.
وی با بیان اینکه برای ارتقای سطح خدماترسانی به کاربران جادهای در ایام اربعین حسینی، نظارت ویژهای در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمعها انجام میشود، افزود: در این بازدیدها وضعیت موکبها، نمازخانه، وضوخانهها، رستوران، کیفیت مواد غذایی، فروشگاه، محوطهها و نظارت بر معابر ورود و خروج و محوطه مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی و رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مورد بررسی قرار میگیرد و با افراد متخلف بهصورت جدی برخورد و به مراجع مربوطه معرفی میگردد.
کلانتری با اشاره به فعالیت ۳۰ مورد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهرهبرداری در این استان توضیح داد: از زمان آغاز این طرح با هدف ارتقای سطح خدمترسانی به مسافران، بازدیدهای کمیته ویژه نظارت استان متشکل از بازرسان ادارات و سازمانهای ذیربط به سرپرستی این ادارهکل بهصورت شبانه روزی انجام شده است.
رییس اداره سرمایهگذاری راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان در پایان از آماده به کار بودن کمیته ویژه نظارت استان در ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیش رو خبر داد و با تاکید بر اینکه این بازدیدها به صورت مستمر و تا پایان تابستان انجام میشود، خاطرنشان کرد: در کنار این بازدیدها، مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و فرآوردههای دامی از سوی مجتمعهای خدماتی رفاهی و رستورانها موارد را از طریق سامانههای ۱۴۱ و یا گشتهای مستقر در مجتمعها اعلام کنند.