شناسهٔ خبر: 175397 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پروژه‌ روکش آسفالت روستایی در دلیجان استان مرکزی

دلیجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان در استان مرکزی گفت: همزمان با هفته دولت پروژه روکش آسفالت محور روستایی کهک و جاسب در شهرستان دلیجان با اعتباری بیش از ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی اکبر فیروزی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان  اظهار کرد: همزمان با ایام هفته دولت آیین بهره برداری از پروژه‌های راهداری در شهرستان دلیجان در راستای ارتقای کیفیت سطح رویه آسفالتی راه‌ها و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم با حضور نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی فرماندار دلیجان و محلات و برخی مسئولین برگزار شد.

وی افزود: این پروژه شامل روکش آسفالت محور روستایی کهک و جاسب در شهرستان دلیجان با اعتباری بالغ‌ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که با استفاده از اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دلیجان طول اجرای این پروژه را ۲.۵ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: همچنین از ابتدای سال در راستای ارتقاء ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای عملیات به‌روزرسانی روشنایی در محور دلیجان - محلات به طول دو کیلومتر و با صرفه‌جویی ۲۲ میلیارد ریالی به صورت امانی اجرایی شده است.

فیروزی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز یک کیلومتر از کمربندی دلیجان با نصب نیوجرسی ایمن سازی شده است.