شناسهٔ خبر: 175482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

رویکرد ما در ساخت مسکن و توسعه شهر باید به نیازهای آیندگان هم باشد

1 مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب گفت: نباید نگاه ما در حوزه ساخت مسکن و توسعه شهری معطوف به امروز باشد و باید تلاش کنیم نیازهای آیندگان را نیز برآورده سازیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای مسکن شهرستان بناب با حضور شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم شریف بناب در مجلس شورای اسلامی، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب، روسای دستگاه های خدمات رسان و سایر مدیران و کارشناسان مرتبط در فرمانداری شهرستان بناب برگزار شد.

موسوی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت به حاضرین جلسه، به تشریح چشم انداز و برنامه های اداره کل راه و شهرسازی استان در حوزه های مختلف پرداخت و از حاضرین خواست موانع و مشکلات موجود در حوزه پروژه های مسکن حمایتی را جهت پیگیری و رفع مشکلات مطرح کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما با تمام توان جهت تحقق اهداف و تعهدهای مسکن تلاش کرده و همراهی و همکاری همه دستگاه های مرتبط نیز در این راه لازم است و از فرماندار محترم شهرستان تقاضا داریم جهت رفع مشکلات و موانع سایر دستگاه های شهرستان جهت انجام وظیفه در حوزه مساکن حمایتی تلاش کنند.   

موسوی ضمن یادآور شدن اهمیت توسعه شهرها افزود: نباید نگاه ما در حوزه ساخت مسکن معطوف به امروز باشد و باید برای توسعه پایدار شهری و تامین نیازهای آیندگان نیز چشم انداز تعریف کنیم و این امر نیز قطعا نیازمند پای کار بودن دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در رابطه با تکمیل نواقص پروژه های مسکن مهر از جمله آسانسور و محوطه سازی گفت: از اولین روزهای حضورم در اداره کل تامین نواقصات پروژه های مسکن مهر از اولویت های کاری ام بوده و با تلاش همکاران محترم توانسته ایم اعتبار بخش عمده ای از این نواقص را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت پروژه های حمایتی مسکن یکی از مهم ترین مسائل است و باید دستگاه های خدمات رسان با تلاش مضاعف جهت تامین زیرساخت، رفع نواقصات و احصاء موانع اقدام کنند و در این مسیر آماده همراهی از طرف مجموعه راه و شهرسازی استان هستیم تا در اسرع وقت مشکلات رفع شود.