شناسهٔ خبر: 175550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از ۱۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان ملایر

بهره برداری از ۱۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت عملیات آغاز به کار و افتتاح ۱۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان ملایر انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل ملایر ضمن اشاره به بهره‌برداری از ۱۵ طرح راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته دولت گفت: این 15 طرح با اعتبار ۲ هزار و ۴۱۸ میلیون ریال کلنگ زنی یا افتتاح شد.

هاشم اسکندریان افزود: از این تعداد ۸ طرح شامل روکش راه روستایی و بهسازی و تعریض راه روستایی، روکش راه‌های شریانی و ساخت سیستم روشنایی، خط کشی راه‌ها و مرمت ابنیه فنی است.

وی تاکید کرد: ۷ طرح نیز شامل آغاز عملیات روکش راه‌های شریانی و ایمن سازی تقاطع حسین آباد شاملو، اصلاح پیچ سالوک و اجرای آسفالت حفاظتی در محورهای شریانی کلنگ زنی شد.

اسکندریان تصریح کرد: این طرح‌ها در راستای ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت رویه آسفالتی راه‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 نقطه دارای تصادف در شهرستان، ایمن سازی و آشکارسازی شد که این عملیات شامل تعدیل شیب شیروانی، نصب نیوجرسی، آشکارسازی دماغه‌ها، کف نویسی و تعمیر سیستم روشنائی بوده است.

اسکندریان گفت: در سال‌های اخیر طرح‌های خوبی برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌های ملایر اجرا شده که علاوه بر رضایت کاربران جاده‌ای باعث کاهشی بودن حوادث جاده‌ای در سال‌های گذشته شده است.

وی افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از سوی کاربران جاده‌ای، شاهد کاهش تصادفات بیش از پیش باشیم.