شناسهٔ خبر: 175557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد؛

ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در طرح اربعین حسینی ۱۴۰۳ همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از بیش از ۲۲ تردد در طرح اربعین حسینی امسال در سطح راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: از ۱۶ مرداد ماه الی ۸ شهریور ۱۴۰۳ بیست دو میلیون ۸۵۰ هزار تردد در سطح راه‌های استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش ترددها را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: ثبت بیشترین ترددها به ترتیب در محورهای: همدان-کرمانشاه حد فاصل میدان بهار تا تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی، همدان-تهران حد فاصل تقاطع آزادراه تا میدان فرودگاه، همدان-ملایر و محور نهاوند- کرمانشاه بوده است.

آهکی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به آغاز موج بازگشت مسافران تابستانی تردد در سطح راه‌های استان همدان تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ همچنان پر حجم باشد که این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه، هوشیاری کامل در حین رانندگی، استراحت مناسب و کافی در طول سفر، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و... است.

وی در پایان یادآور شد: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران تابستانی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی پیش‌بینی شده است و مسافران گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه انتقادات، شکایات و پیشنهادات از طریق سامانه‌های گویای ۱۴۱ در میان بگذارند.