شناسهٔ خبر: 17560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علی اصغر بدیعی مقدم خبر داد:

افتتاح بیش از ۹۲ کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی در دهه فجر

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح بیش از ۹۲ کیلومتر از راه های استان در دهه فجر به صورت احداث و آسفالت و بهسازی و روکش آسفالت آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي علی اصغر بدیعی مقدم در این رابطه گفت: طی ایام الله مبارک دهه فجر پروژه های مختلفی اعم از احداث، توسعه، آسفالت و بهسازی راه های روستایی در این استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی مجموع راه های روستایی قابل افتتاح در این ایام را بیش از ۹۲ کیلومتر اعلام کرد.

 بدیعی مقدم اعتبار هزینه شده در این راستا را ۱۷۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ذکر کرد که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی احداث و بهسازی و آسفالت بیش از ۸ کیلومتر راه روستایی دو راهی گیفان به ایزمان پایین با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، روکش آسفالت ۲ کیلومتر راه روستایی طراقی ترک با اعتبار یک میلیارد ریال، روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر راه روستایی سریوان به کلانتر با اعتبار ۵ میلیارد ریال، و روکش آسفالت راه روستایی آنتنی توت با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال  و روکش ۴ و نیم کیلومتر راه روستایی چناران به چهار خروار را از جمله پروژه های افتتاحی در شهرستان بجنورد ذکر کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: همچنین بهسازی و آسفالت بیش از ۱۶ کیلومتر راه آنتنی قزل حصار، باداملق- شورک- عبد آباد با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه روستایی برزلان به میزان ۳ و نیم کیلومتر و با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از پروژه های افتتاحی در شهرستان شیروان است.

وی آسفالت ۲ و نیم کیلومتر راه روستایی منگلی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت ۷ کیلومتر راه روستایی روئین با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از پروژه های شهرستان اسفراین برشمرد.

بدیعی مقدم یادآور شد: احداث و آسفالت راه روستایی پیش قلعه به قلندر تپه با اعتبار ۳ میلیارد ریال و روکش آسفالت ۳ کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به کیکانلو نیز با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: احداث و آسفالت آنتنی فرحدین با اعتبار ۲ میلیارد ریال در شهرستان راز و جرگلان، احداث و آسفالت بیش از ۷ کیلومتر راه روستایی قراچه به رباط با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درشهرستان جاجرم و احداث و آسفالت ۵ و نیم کیلومتر راه روستایی دو راهی کرنخ- رباط عشق- اصغر آباد با اعتبار ۱۶میلیارد ریال در شهرستان گرمه از دیگر پروژه های این ایام است.

نظر شما