شناسهٔ خبر: 175618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

اختصاص زمین به ۲۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تیران و کرون

نهضت ملی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از اختصاص زمین به ۲۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی برای تعیین زمین متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد.
 
مجتبی کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در این باره اظهار کرد: با تلاش‌های به عمل آمده ۲۶ پلاک زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون در نظر گرفته شد.
 
وی با بیان اینکه در این مراسم، اراضی تأمین شده به ۲۶ خانوار واجد شرایط که آورده اولیه را واریز کردند، اختصاص یافت، گفت: در مراسم قرعه کشی قطعه زمین هر متقاضی مشخص شد و به لطف خدا ادامه روند نیز انجام می‌شود.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در ادامه به وضعیت اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شهر عسگران اشاره و بیان کرد: این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است.
 
وی عنوان کرد: جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر عسگران، زمین مورد نیاز از شهرداری خریداری و در ازای آن زمینی دیگر واگذار شد.