شناسهٔ خبر: 175673 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان کرمان برای اعزام زائران ادامه دارد

خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان کرمان برای اعزام زائران ادامه دارد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بازگشت زائرین اربعین حسینی به مقصد استان کرمان گفت: خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان کرمان برای اعزام زائران همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی اظهار کرد: بعد از طرح اعزام زائران اربعین و فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافربری استان به علاقمندان زیارت حرم رضوی از مبادی استان کرمان خدمت رسانی می‌کنند.

عبداللهی افزود: بیش از ۲۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت‌های مسافربری استان برای این طرح اختصاص داده شده است و در صورت نیاز ناوگان بیشتری را وارد خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمان با بیان این مطلب که فعالیت این ناوگان در طرح اعزام بازگشت زائران تا آخر شهریورماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: طرح ویژه تامین و ارائه خدمات سفر برای بازگشت زائرین و کاروان‌های عزاداری از هشتم شهریور آغاز شده و حداقل به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

عبداللهی از زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خواست، نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ به کارشناسان ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.