شناسهٔ خبر: 175860 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

پیگیری و کارشناسی دقیق پروژه قطار سریع‌السیر تهران_ مشهد

مالواجرد وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با قطار سریع‌السیر مشهد - تهران قول داد تا پیگیری‌ها و اقدامات کارشناسی آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق در  جریان سفر به شهر مشهد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ارتباط با قطار سریع‌السیر مشهد - تهران قول می‌دهم تا پیگیری‌های آن انجام شود چراکه نیاز به کارهای کارشناسی پشتیبانی دارد که باید هرچه دقیق‌تر انجام شود.

صادق در ادامه به بازدیدهای انجام شده در سفر امروز مشهد اشاره کرد و گفت: با توجه به اوج بازگشت زائران امام رضا(ع) از مشهد در روزهای آینده بازدیدی که در فرودگاه هاشمی نژاد انجام شد و با توجه به بررسی‌ها کمبود بلیت در ناوگان هوایی وجود نداشت.

وی با اشاره به بازدید از پایانه حمل و نقل جاده‌ای گفت: تمام تلاش همکاران و رانندگان این است تا مشکلی برای زوار جود نداشته باشد و خوشبختانه کمبود اتوبوس نداریم. 

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با توجه به گفت‌وگوهایی که با هموطنان داشتم، نرخ اتوبوس مقداری افزایش پیدا کرده بود ولی معطلی اتوبوس گزارشی نشده بود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت دولت چهاردهم به صورت کلی ارتقای کیفیت ناوگان حمل و نقل، جاده‌ها و زیرساخت‌ها است، بر انجام گفت‌وگوهای مشترک با صنف بخش خصوصی و شرکت‌های حمل و نقل تاکید کرد و افزود: شرکت‌ها و بخش خصوصی فقط به جاده منتهی نمی‌شود و حتما در ناوگان ریلی و هوایی هم گفتگو و تعامل با بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.