شناسهٔ خبر: 17609 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان مطرح کرد:

بهره برداری از ۷۶ پروژه راه و شهرسازی هرمزگان همزمان با دهه فجر

 فرشيد دستوان مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره برداری ۷۶ پروژه در حوزه راه و شهرسازی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، فرشید دستوان افزود: در این دهه ۷۰ پروژه در حوزه راهسازی و ۶ پروژه در حوزه ساختمان های عمومی و فرهنگی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در تشریح پروژه های قابل افتتاح در این ایام افزود: طی روزهای آینده ۱۱۶ کیلومتر بزرگراه در قالب چهار پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ ميليارد و ۷۶۲ ميليون تومان به بهره برداری می رسد.

دستوان همچنین از بهره برداری بیش از شش کیلومتر راه اصلی با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال، پنج کیلومتر راه فرعی در قالب یک پروژه  با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال ریال خبر داد و بیان داشت: در این ایام مبارک ۳۵ پروژه راه روستایی به طول ۱۱۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و ۱۸ پروژه روکش آسفالت راه روستایی به طول بیش از ۷۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی همچنین از ایمن سازی محورهای اصلی خبر داد و گفت: با تلاش راهداران هرمزگانی روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی در قالب ۱۰ پروژه به پایان رسیده که همزمان با دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد. وی میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را ۲۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به بهره برداری از یک تقاطع و پل بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال تا پايان سال جاري اشاره كرد.

وی در ادامه به پروژه های قابل افتتاح حوزه ساختمان های عمومی و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: در ایام دهه فجر سه پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دستوان همچنین از بهره برداری سه پروژه فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۸۹ هزار و ۲۵۳ میلیون ریال خبر داد و گفت: برای احداث این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال هزینه شده است.

نظر شما