شناسهٔ خبر: 176604 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد؛

رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع زمین دولتی در شهرستان فریدن

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف ۱۸ هزار مترمربع زمین دولتی در شهرستان فریدن و یک باب منزل مسکونی سازمانی در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، اظهار کرد: در روزهای اخیر، ۲ فقره تعرض به اراضی و املاک ملی و دولتی در شهرستان‌های فریدن و نجف‌آباد از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.
 
وی گفت: بر این اساس، با اقدامات و پیگیری‌های حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن، یک مورد حکم قضایی قطعی برای رفع تصرف زمین ملی در این شهرستان اخذ شد.
 
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، حکم قطعی قضایی اجرا و ضمن خلع ید و قلع قمع مستحدثات، زمین دولتی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع رفع تصرف و به بیت‌المال اعاده شد.
 
وی ادامه داد: همچنین با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، یک باب منزل مسکونی سازمانی در شهرستان نجف‌آباد به مساحت ۲۴۶ مترمربع رفع تصرف فوری و خلع ید شد.
 
سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.