شناسهٔ خبر: 176616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام ۷۶ کیلومترعملیات شانه سازی در راه‌های شهرستان نمین

ببینید|گزارش تصویری از عملیات شانه سازی ورفع اختلاف سطح محور ماهدشت- اشتهارد توسط راهداری اشتهارد سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از انجام ۷۶ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه‌های این شهرستان در ۵ ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، مهدی سلیمان زاده سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از محور اردبیل -آستارا با بیان اینکه در ۵ ماهه گذشته با استفاده از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده گفت: در این مدت راهداران ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد نصب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در۵ ماهه گذشته ۱۶۰ کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده تصریح کرد: در مدت یاد شده ۶۶۰ متر مکعب پاک‌سازی کانال توسط راهداران انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین حفاظ آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

سلیمان‌زاده انجام ۲۹۵ مورد گشت راهداری، نصب و بازسازی ۱۵۰ عدد علائم، نصب ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، رنگ آمیزی ۷۰۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و باز سازی ۱۰۰ عدد تابلوهای فرسوده، شستشوی ۲۹۶۰ عدد تابلو، پاک‌سازی ۲۲۰ کیلو متر زباله، حمل ۵۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

وی در مدت یاد شده از جابه‌جایی ۵۲۴ هزار تن کالا توسط ۲۵ شرکت حمل‌ونقل در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان شد: در این مدت ۲۱ هزار و ۶۵۶ برگ بارنامه نیز در شهرستان نمین صادر شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته به جابه‌جایی ۵ هزار و۴۲۷ نفر مسافر از این شهرستان به مقاصد مختلف کشور اشاره کرد و ادامه داد: این تعداد مسافر توسط ۲ شرکت حمل‌ونقل جابه‌جا شده‌اند.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستایی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.