شناسهٔ خبر: 176626 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین بیش از ۷۰۰ هکتار زمین از ابتدای سال جاری تاکنون در خوزستان

زمین خوزستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۹ هکتار زمین در سراسر خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مرتضی میثاقی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت اظهار کرد: یکی از وظایف مهم ما تامین زمین از طرق قانونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، این مهم هم از طریق تملک اراضی ملی در راستای ماده ۹، تملک اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و توافق با اشخاص حقوقی و حقیقی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۹ هکتار زمین در سراسر خوزستان جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین شده و در حال انجام مراحل شهرسازی است و اقدامات و مراحل تفکیکی آنها در حال انجام است.

میثاقی با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تأکید و توجه دولت‌ها بوده است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان هم برای تأمین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم را انجام می‌دهد و مهم‌ترین اقدام در این راستا نیز تامین زمین مناسب است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ابراز کرد: با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در سراسر استان هستیم.