شناسهٔ خبر: 176628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار و شهردار نجف آباد به کمپین سبا (سوگند برای ایمنی) پیوستند

برگزاری نخستین همایش یاوران حمل و نقل ایمن در شهرستان نجف آباد فرماندار و شهردار نجف آباد با پیوستن به کمپین سبا(سوگند برای ایمنی)، برای کاهش تصادفات در نجف آباد هم قسم شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرماندار و شهردار نجف آباد به دعوت معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به کمپین سبا (سوگند برای ایمنی) پیوستند.

فرماندار شهرستان ویژه نجف آباد ضمن تقدیر از آغاز فعالیت‌های فرهنگ‌سازی در حوزه اصلاح رفتارهای ترافیکی توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: این حرکت یک آغاز خوب است و این موضوع در شهرستان نجف آباد با همراهی همه دستگاه‌ها ادامه خواهد یافت.

شهردار نجف آباد نیز در این آئین اظهار کرد: اصلاح رفتارهای ترافیکی شهروندان در کنار اصلاحات فنی و مهندسی در شهر نجف آباد در حال انجام است.

عباس مرادی همراهی هم جانبه شهرداری نجف آباد را از این کمپین اعلام کرد.

همایش یاوران حمل و نقل ایمن با هدف آگاهی بخشی و اصلاح رفتارهای ترافیکی روز پنج شنبه ۲۹ شهریورماه در ارگ شیخ بهایی نجف آباد از ساعت ۱۸ الی ۲۱ با موضوع ایمنی برگزار می‌شود.

اجرای موسیقی، استندآپ کمدی ایمنی و آموزش رانندگی تدافعی، مسابقات اطلاعات ایمنی و اهدا جوایز به مردم از جمله برنامه‌های این رویداد است.