شناسهٔ خبر: 176642 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون ساخت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری از پروژه‌های احداث راه روستایی در سمیرم

بازدید معاون ساخت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پروژه‌های احداث راه روستایی در سمیرم معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفری یک روزه به استان اصفهان از پروژه‌های احداث راه روستایی در شهرستان سمیرم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا راستیار، معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به شهرستان سمیرم از پروژه‌های بهسازی و ایمن سازی سه راهی عقدک ونک سمیرم، ساخت محور ونک به سولقان، خروجی سمیرم به حنا و محور گرموک به هونجان بازدید کرد و همچنین بررسی و هماهنگی‌های لازم برای تسریع روند عملیات اجرایی پروژه‌های این شهرستان را انجام داد.

پروژه‌های ساخت راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در شهرستان سمیرم در قالب ۱۱ پروژه و مجموعاً به طول ۴۰ کیلومتر در حال اجرا است.

زیرسازی راه روستایی آب‌ملخ، بهسازی و تکمیل محور زمان کهریز – حسن‌آباد، بهسازی محور و احداث قطعه ۲ خفر – سرباز، احداث قطعه ۳ محور شهید – دزکرد، احداث محور ونک – سولقان، بهسازی و آسفالت سبزآباد و چشمه محمدقلی، تکمیل محور گرموک – هونجان، احداث راه روستایی عقدک و بهسازی محور کاسگان – ساهکلک از جمله پروژه‌های راهداری در این شهرستان است.

در این بازدید علی فتحی مشاور ریاست و مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان و احمد جمشیدی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی بودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهدی فقهی معاون راهداری، سعید خدابخشی معاون فنی و نظارت و امیرحسین خاکیان رئیس اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و اصغر هدایت، فرماندار سمیرم نیز حضور داشتند.