شناسهٔ خبر: 176692 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک نخجوانی به‌مناسبت روز بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها

نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی روز بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری و هوایی ایران، در متن پیام تبریک رضا نخجوانی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها آمده است:

"متخصصان دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در فرودگاه‌های کشور، زمینه‌ساز افزایش درآمدهای غیرهوانوردی هستند، کسانی که با درایت خود، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب و گام نخست برای ایجاد درآمد پایدار را برمی‌دارند.

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌عنوان یک شرکت مادر تخصصی، با نگاه مثبت به حوزه بازرگانی و سرمایه‌گذاری، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت مردم و بخش خصوصی در امور مختلف گام برداشته است.

بیست و هفتم شهریور ۱۴۰۳ روزی خاص و مهم برای دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها است، روزی که برای نخستین بار در صنعت هوانوردی ایران، به‌عنوان روز بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها نام‌گذاری شده است. بدون شک این روز آغازی دوباره برای یک ساختار با درآمدزایی ماندگار برای صنعت فرودگاهی کشور است.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای پرسنل ستادی و فرودگاهی دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری، نخستین روز بازرگانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را به فال نیک می‌گیرم و موفقیت آن‌ها در ماموریت‌های محوله به‌ویژه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ایجاد بستر مناسب برای افزایش درآمدهای غیر هوانوردی را از خداوند متعال خواستارم."